با تمام وجود بخواهیم ، این راز موفقیت است

با تمام وجود بخواهیم

خواستن توانستن است و تا به ما این جمله را می گویند ، قسم خدا و پیغمبر می خوریم که من می خواهم اما نمی شود . راز بدست آوردن ساده است باید با تمام وجود بخواهیم .

با تمام وجود بخواهیم تا بدست بیاوریم

همه ما با قانون جذب آشنا هستیم و بسیاری از ما مستند راز را دیده ایم و کتاب هایی در زمینه قانون جذب خوانده ایم اما بعضی از ما تا کسی درباره قانون جذب با ما صحبت می کند سریعا منکر آن می شویم که من این راه را رفتم جواب نمی دهد و پیشنهاد می دهیم که تو هم تلاش نکن فایده ای ندارد .

واقعا چه تلاشی کرده ایم ؟ چه راهی را رفته ایم ؟ دو تا فیلم در این زمینه دیدن و دوتا کتاب خواندن کافی است ؟ این یعنی خواستن ؟ بعد هم منتظریم که آسمان بر ما ببارد و شاید منتظرم یک غول چراغ جادو پیدا شود که ما را به خواسته هایمان برساند ؟ کمی فکر کنیم ، معنی واقعی خواستن این نیست .

 خواستن وقتی معنا پیدا می کند که با تمام وجود بخواهیم و آن زمان است که تمام سلول های بدن ما به تکاپو می افتند و ما تمام وجود تلاش می کنیم که بدست بیاوریم . معنی خواستن این است و اگر تا به امروز نوع دیگری خواستیم اشتباه رفته ایم ، برگردیم و از راه درست حرکت کنیم .

در این پادکست چه می شنویم ؟

در این پادکست با صدای شیرین بهروزی رمز موفقیت از زبان سقراط را خواهیم شنید . موفقیت را باید به اندازه هوا برای نفس کشیدن بخواهیم تا بدست بیاوریم . خواستن و بدست آوردن داستان پیچیده ای نیست و شاید راه اشتباهی را تا به امروز انتخاب کرده ایم که به آن نرسیده ایم و شاید هم تا به امروز معنای خواستن را متوجه نشدیم . با هم این پادکست را می شنویم تا مفهوم خواستن را خوب متوجه شویم .

مطلب پیشنهادی :

شاد بودن یعنی فقط کاری که دوست دارید انجام دهید