تعجب کردید نه ؟ واقعیت همین است. همه ما می خواهیم شادتر و خوشحال تر زندگی کنیم و دیگران هم تلاش می کنند که عناوینی را برای فروش محصول و ارائه خدمات و جذب مخاطب انتخاب کنند که نهایتا مخاطب ، بیننده یا مشتری خود را به شادی برسانند .
پیشنهاد می کنم از این به بعد محتواهای موفق چه متنی ، تصویری و ویدیویی بیشتر دقت کنید . اما چرا چنین اتفاقی می افتد و انسان های موفق چرا این فرمول را می دانند اما ظاهر اکثر آن ها این فوت کوزه گری را برای کسی توضیح نمی دهند ؟
شادی نیاز اساسی روح هر انسان است
همه ما دوست داریم خوشحال باشیم و اکثر مواقع به سمت محتواها و تبلیغاتی جذب می شویم که خوشحالی را به ما هدیه دهند ، حالا چه جذب محتواهای منفی بشویم که دوست داریم آن ها در زندگی ما نباشند و یا مستقیما جذب محتواهای مثبتی بشویم که دوست داریم که در زندگی ما به وفور یافت شوند و در حقیقت این نیاز اساسی روح هر انسان است که باعث می شود که انسان ها برای زندگی شادتر و لذت بخش تر تلاش کنند . این مطلب و این راز را به این دلیل مطرح کردم که از این به بعد سعی کنیم آگاهانه تر به سمت خوشحالی و زندگی شادتر حرکت کنیم . شاد و پیروز و تندرست باشید .
رفاه عامل مهمی برای شادیست کالاها و وسایل برای رفاه مردم است پس نتیجه میگیریم که هر چه کالاها و وسایل بهتر و بیشتر در خدمت باشند بیشتر به رفاه مردم کمک خواهند کرد پس با بهتر شدن موارد مورد نیاز برای زندگی رفاه را به انسانها میدهم شرکتها با تبلیغ رفاهی که در کالاهایشان هست ناخواسته و شاید خوشبختانه شادی را تبلیغ میکنند