همچنان لبخند بزنید اگر بار دیگر شکست خوردید

لبخند بزنید اگر شکست خوردید

همچنان لبخند بزنید اگر باز هم شکست خوردید . لبخند فراموش نشود ، موفقیت نزدیک است و شما یک قدم به موفقیت نزدیک تر شده اید . بخندید چون یاد گرفته اید این راهی که رفته بودید اشتباه بود و دیگر از این راه نمی روید .

لبخند بزنید ، موفقیت را می توانید ببینید !!

موفقیت از دور برای شما دست تکان می دهد ، البته نه خیلی دور و شاید در همین نزدیکی ها و مهم این است که چقدر از شکست هایتان پله ساختید ، چقدر از شکست هایتان پل ساختید تا به موفقیت نزدیک تر شوید .

هر بار که شکست بخورید بار دانش شما زیادتر می شود و تجربه های شما بیشتر می شود و مهم این است که شجاعت خود را از دست ندهید و همچنان پرقدرت جلو بروید و یادمان باشد هر شکستی برای شما بهترین معلم است که باید تا می توانید از آن یاد بگیرید و آن اطلاعات ارزشمند را توشه راه خود کنید و ادامه دهید .

در این پادکست چه می شنوید ؟

در این پادکست با صدای مهران بهروزی داستان کوتاهی از تاجر ورشکسته ای را خواهید شنید که روزی یکی از بزرگان برای تصمیم گیری برای یک موضوع تجاری از  خدمتکار خود خواست که به آن تاجر ورشکسته بگوید که نزد او بیاید تا با او مشورت کند .

یکی از خدمتکاران اعتراض کرد و گفت که او یک تاجر ورشکسته است و چگونه می خواهید از یک تاجر ورشکسته مشاوره بگیرید ؟ ادامه داستان را خودتان بشنوید تا متوجه شوید که چقدر انسان های شکست خورده می توانند به شما کمک کنند . آنها تجربیات و دانشی دارند که شاید انسان های موفق ندارند . آنها می دانند که چه مسیرهایی به موفقیت نمی رسند و این باعث می شود که شما کمتر آزمون و خطا کنید و سریع تر موفق شوید .

مطلب پیشنهادی :

موانع زندگی می تواند فرصت های زندگی ما باشند