قدرشناس ارزشمندترین های زندگی خود باشیم

قدرشناس ارزشمندترین های زندگی

ارزش های زندگی ما انسان ها بسیار است اما در بین آنها مواردی است که می تواند به جرات ارزشمندترین های زندگی آنها را خطاب کرد مانند عزیزانمان و بهتر است تا دیر نشده قدرشان را بدانیم تا زمانی افسوس گذشته را نخوریم .

ارزشمندترین های زندگی چه کسانی یا چه چیزهایی هستند ؟

اصلا معیار ما برای اینکه بگوییم فلان شخص برایمان بسیار ارزشمند است یا مثلا این کار یا پست و مقام ارزشمند است چیست؟ معیار تشخیص ارزشمندترین ها برای ما چیست ؟

شاید کمتر به این موضوع فکر کرده باشیم و با خودت خلوت کرده باشیم و چرتکه بیندازیم که ارزش های زندگیمان را مشخص کنیم و دلیل آن هم بسیار روشن است ، احساسات . این موارد حسی و دلی هستند و عقل خیلی نقشی در تصمیم گیری ارزشمندترین های زندگی ما ندارد و یعنی در حقیقت جایی که عقل برای این موضوع به میان می آید تصمیم گیری ما بسیار سخت یا شاید هم اشتباه شود .

در این پادکست چه می شنویم ؟

در این پادکست با صدای مهران بهروزی قصه مردی را خواهید شنید که به یک گل فروشی می رود تا برای مادرش که در شهر دیگری زندگی می کند دسته گلی بخرد و برای او پست کند که بعد از خرید دسته گل با دختر بچه ای روبرو می شود که در گوشه نشسته و گریه می کند ، دختر دلیل گریه کردنش را برای آن مرد می گوید و جواب آن دختر کوچک باعث می شود که آن مرد ۲۰۰ کیلومتر رانندگی کند تا خودش دسته گل را تقدیم مادرش کند .

حتما تمام این لحظه های قشنگ در زندگی ما انسان ها وجود دارد اما اگر قدردان آن لحظه ها نباشیم و نهایت لذت را آن لحظه ها نبریم در آینده چیزی به غیر از پشیمانی برای ما نخواهد داشت . در این مورد حرف دلتان را گوش دهید و دل می داند که ارزشمندترین های زندگی شما کدام است .

مطلب پیشنهادی :

مراقب ارزشمندترین های زندگی خود باشید