آدم های شاد با دیگران ارتباط برقرار می کنند

آدم های شاد با دیگران ارتباط برقرار می کنند

آدم های شاد به اهمیت ارتباطات پی برده اند و مهمترین دلیل شادی آنها هم همین است . انسان های شاد از تنهایی و منزوی بودن فراری هستند و همیشه به دنبال این هستند که به هر نحوی با دیگران ارتباط برقرار کنند .

این موضوع در اصل اساس آفرینش انسان است . خداوند نیروی قدرتمند عشق را در وجود هر انسانی قرار داده است که توسط این نیرو با دیگران در ارتباط باشند ، عشق بورزند و همدیگر را دوست بدارند و از این رابطه عمیق دوست داشتن احساس رضایت و خشنودی کند .

آدم های شاد از عشق نیرو می گیرند

فرض کنید شما رتبه یک کنکور شده اید و طبیعتا الان می توانید هر رشته ای که دوست دارید در هر دانشگاهی مشغول تحصیل شوید . حال اگر بعد از اینکه رتبه یک کنکور شده اید هیچ کس به شما تبریک نمی گفت ، اخبار ، رسانه ، شبکه های اجتماعی وجود نداشت تا دیگران از رتبه برتری شما در کنکور اطلاع پیدا کنند و بعد از اینکه وارد دانشگاه شدید با هیچ کسی نتوانید ارتباط برقرار کنید یعنی به طور کلی نقش ارتباطات را از موفقیتتان حذف کنید .

کاملا مشخص است که چنین چیزی به طور کلی امکان پذیر نیست . موفقیت شما ، داشته های شما و افتخارات شما وقتی معنا پیدا می کند که با دیگران در ارتباط باشید و با حذف کردن ارتباطات در حقیقت هیچ چیزی ندارید و نخواهید داشت . این عشق است که به شما نیرو می دهد ، عشق به هم نوع خود ، عشق به دوستان ، عشق به عزیزان و بدون عشق شما هیچ چیز ارزشمندی ندارید .

انسان هایی که با دیگران ارتباط برقرار می کنند داشته های ارزشمندی دارند

اگر می خواهید به دسته آدم های شاد بپیوندید باید منزوی بودن ، تنهایی و این برنامه ها را به طور کلی فراموش کنید و در هر لحظه تلاش کنید به هر نحوی با دیگران ارتباط برقرار کنید و به خودتان دروغ نگویید . ما انسان ها نیاز داریم که مورد حمایت دیگران قرار گیریم ، ما انسان ها نیاز به هم صحبت و هم بازی داریم ، ما انسان ها نیاز به خانواده و دوست داریم .

انسان هایی که مورد حمایت دیگران قرار می گیرند و ارتباطات خوب و سالمی با دیگران برقرار می کنند داشته های ارزشمندی دارند که به تعدادی از آنها در زیر اشاره می کنم :

۱ – انسان هایی که نقش ارتباطات را در زندگی خود جدی می گیرند ، سیستم ایمنی بدنشان قوی تر است و کمتر بیمار می شوند زیرا این آدم ها معمولا شادتر هستند و مهم ترین عامل تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامتی ، شادی و خوشحالی است.

۲ – این آدم ها اگر هم خدانکرده بیمار شوند راحت تر و سریع تر از انسان های تنها و منزوی درمان می شوند زیرا روحیه بهتری دارند و سرشار از انرژی و شادابی هستند و تمام این موارد نقش بسیار مهمی در درمان بیماری دارد .

۳ – اضطراب ، استرس این انسان ها بسیار کم است و کمتر دچار افسردگی می شوند .

۴ – این افراد بهتر و سریع تر می توانند به اهدافشان برسند .

این ۴ مورد تنها نمونه های کوچکی از داشته های ارزشمند انسان هایی است که می خواهند و تلاش می کنند که با دیگران ارتباط خوب و سالم برقرار کنند و به طور کلی حال این آدم ها خوب است .

در این پادکست چه می شنویم :

در این پادکست با صدای شیرین بهروزی خواهیم شنید که چقدر انسان های که با دیگران ارتباطات عمیق و سالمی برقرار می کنند می توانند زندگی بهتری داشته باشند و خواهیم شنید که چرا ارتباط خوب با دیگران می تواند انقدر در زندگی ما موثر باشد و حالمان را خوب کند.

مطالب پیشنهادی :

ارتباط با خدا و شادی

آدم های شاد چگونه فکر می کنند ؟