عکس نوشته های شادی افزا / عکس نوشته های تیر ۱۴۰۰

عکس نوشته های تیر 1400

تابستان گرم و سوزان از راه رسید با اینکه ماه ها پیش ما به استقبالش رفتیم و گرمای وجودش را از نزدیک حس کردیم ولی این بار قانونی حضورش را برایمان اثبات کرد . عکس نوشته های تیر هر چند از گرمای این فصل نمی کاهد اما می تواند نگاه ما را به روزها تغییر دهد که چه بسیارند روزهایی که ارزش جشن گرفتن و شاد بودن را دارند .

عکس نوشته های تیر ۱۴۰۰ :

۶ تیر ، روز جهانی آناناس – ۸ تیر ، روز جهانی دوربین – ۱۰ تیر ، روز جهانی جوک – ۱۲ تیر ، روز جهانی بدون پلاستیک – ۱۶ تیر ، روز جهانی حقیقت را بگو – ۲۹ تیر ، روز جهانی پرش

۶ تیر – عکس نوشته های تیر

روز جهانی آناناس

انگار همین دیروز بود که میوه فروشی سر خیابان برای اینکه آناناس هاش خرابه نشه از ساعت ۹ شب به بعد میکروفن می گرفت دستش و فریاد می زد : ” آناناس ، بدو بیا آناناناناس ” و نهایتا آناناس های تپل و خوشگل و سالمش را می داد پانزده هزار تومان ، واقعا چطو شد که ایطو شد ؟

اصلا نمی خوام در این روز خوشمزه ، بحث اقتصادی و سیاسی کنم که نه بلدم نه دوست دارم و نه این کاره هستم ، بحث من اینه که چی میشه یه دفعه به هم می ریزه و بعد شاید دوباره خوب میشه ، ما عادت می کنیم ؟ ما تلاش می کنیم ؟ و چرا یه سری چیزها در هر شرایط برای بعضی ها همیشه خوبه و برای بعضی ها همیشه بد ؟!

حالا این حرفا چه ربطی به امروز داره ، من هم درست نفهمیدم و گیج شدم و اگر شما فهمیدید به ما هم بگید که چطو شد که ایطو شد !!

روز جهانی آناناس مبارک

۸ تیر

روز جهانی دوربین

کلیک ، چیلیک ، تیلیک و… ، این صداها آشنا نیست؟

این ها صدای ثبت یک لحظه است از طریق نگاه شما با تکنولوژی به اسم دوربین . نظر شما چیست ؟ کار اصلی را چشمای نازنین و هنرمند شما می کند یا دوربین ؟ طبیعتا نظراتتان می تواند متفاوت باشد و حتما نوضیحاتی هم برای آن دارید . اما نظرات ما هر چه باشد و هر اتفاقی که بیفتد مهم این است که آن صحنه به زیبایی ثبت شود .

روز جهانی دوربین مبارک

۱۰ تیر

روز جهانی جوک

آیا هر حرفی که باعث خنده شود خوب است ؟

هر حرفی یا هر شکلکی یا … ، این همان راز با هم خندیدن است و نه به هم خندیدن که این خنده از گریه غم انگیزتر است .

شوخ طبعی ، جوک و لطیفه های خنده دار درست و بجا می تواند خنده روی لب بیاورد و چه زیباتر از اینکه خلقی را بخندانی . ولی گاهی انسان ها سخت می خندند یا شاید می خندند تا به نحوی آبروداری کنند و آیا شما خود را انسان بامزه ای می دانید که بتوانید حتی اینگونه انسان ها را بخندانید ؟ جای خالی لطیفه های شیرین و بامزه شما زیر این مطلب خالیست . خواهشا نگذارید بیشتر از این بی نصیب بمانیم ، منتظریم . با سپاس .

روز جهانی جوک ، شوخی و لطیفه مبارک

۱۲ تیر – عکس نوشته های تیر

عکس نوشته های تیر - روز جهانی بدون پلاستیک

امروز می تواند شروع یک تصمیم جدی باشد !!

اگر تا الان به این موضوع فکر کرده اید و در زندگی رعایت کرده اید که آفرین بر شما ، اما اگر تا به امروز به این موضوع توجه نداشته اید که سرنوشت این کیسه های پلاستیکی چه می شود ، از امروز بدانید که سرنوشت تک تک ما می تواند در ارتباط با این کیسه های پلاستیکی باشد . کیسه های یکبار مصرفی که به سادگی به عنوان زباله دور ریخته می شود .

نگران نباشید ، هنوز دیر نشده است و از همین الان برای هر کدام از این کیسه ها ارزش قائل باشید و به راحتی آنها را به عنوان زباله دور نریزید و تا جایی که می توانید از کیسه های پلاستیک یکبار مصرف کمتر استفاده کنید.

آرامش و آسایش در این کره خاکی حق تک تک ما انسان ها و دیگر موجودات است و نیازمند همکاری همه ما می باشد ، این حق را از خودمان و دیگر موجودات زنده این زمین نگیریم .

روز جهانی بدون پلاستیک مبارک

۱۶ تیر

روز جهانی حقیقت را بگو

ماه همیشه پشت ابر پنهان نمی ماند

  • آیا ماه همان حقیقت است ؟ یک روزی متوجه آن خواهیم شد ؟ پس کی ؟ چرا الان نمی دانیم ؟! می دانم که نباید همه چیز را همه کس بدانند ، اما بعضی چیزها را باید بدانیم دیگر ، درست است ؟ پس چرا نمی دانیم ؟
  • چقدر سوال می کنی ؟ نمی دانم ؟
  • شما هم نمی دانید ؟ من نمی خواهم چیزی را پنهان کنم و اگر می دانم ، می گویم ، یعنی راست می گویم و به بهانه دروغ نگفتن سکوت نمی کنم که اگر سکوت زیباست اما در فرار از زیر بار مسئولیت راستگویی ، سکوت زیبا نیست .

روز جهانی حقیقت را بگو مبارک

۲۹ تیر

روز جهانی پرش مبارک

بهتر است به جای اینکه هر بار به بهانه نداشتن بال از پریدن فرار کنیم ، فکر چاره باشیم . چیزی شبیه آزمون و خطا یا کسب تجربه ، مهم نیست چه راهی را انتخاب می کنیم ، هر راهی را انتخاب می کنیم مهم این است که بپریم .

امروز بهترین فرصت است که دورخیز کنیم و پرش تازه ای داشته باشید ، بلند یا هر چقدر کوتاه . مهم پریدن است . همین.

روز جهانی پرش مبارک

 

عکس نوشته های خرداد ۱۴۰۰