عكس نوشته و مزیت های آن را بشناسيد

عكس نوشته

مزایای عكس نوشته

ما در عصری زندگی می كنیم كه به هر چیز یا وسیله ای به عنوان یك نیاز نگاه می كنیم. هر چیزی كه نیاز های ما را بر طرف كند كار آمد است. در مقابل هر شی یا جیزی كه نیازی از ما بر طرف نكند مورد استقبال قرار نخواهد گرفت. پس انسان هر چیزی كه تهیه می كند یك هدف دارد و آن رفع نیاز است. به همین منظور تصمیم گرفتیم بررسی كنیم كه عكس نوشته چه نیاز هایی از ما را بر طرف می كند.

عکس نوشته چه نیاز هایی از ما را بر طرف می كند

ممكن است به نظر خنده دار برسد كه یك عكس نوشته بتواند نیاز های یك فرد را برطرف كند. خنده دار باشد كه یك عكس نوشته مزیت های متفاوتی داشته باشد. در ادامه نكات كوچك اما تاثیر گزاری را برای شما بازگو می كنیم. با دانستن این نكات شما نیز قانع می شوید.

عكس نوشته چیست

اگر بخواهیم مزیت های عكس نوشته را بگوییم ابتدا باید بدانیم كه عكس نوشته چیست؟ در واقع عكس نوشته یك عكس است. یك عكس با جزییات بسیار بالا. دقیقا همین جزییات هستند كه برای ما مزیت به حساب می آیند. مهم ترین حسن عكس نوشته این است كه شما می توانید تمام این جزییات را خودتان به دست بگیرید. مثلا فونت دلخواه انتخاب كنید. رنگ های مختلف را در گوشه و كنار عكس به كار ببرید. تصویر یك منظره یا شخص را به آن اضافه كنید. سایز های مختلف عكس نوشته را تهیه كنید. حتی می توانید تعداد عكس نوشته بیش تری سفارش دهید و به طرف مقابل هدیه دهید.

عكس نوشته

رنگ بندی

یكی از مهم ترین و زیباترین جزییات هستی رنگ ها هستند. شما می توانید با رنگ های مختلف احساسات مختلف را بیان كنید. رنگ بندی های مختلف حس های مختلفی را در افراد القا می كند. یكی از بهترین آیتم های عكس نوشته استفاده از هر رنگ می باشد. رنگ هایی فراتر از رنگ های طبیعت. در سیستم های كامپیوتری ۱۶ میلیون رنگ وجود دارد. خب بسیار واضح است كه شما می توانید از تمام این رنگ ها استفاده كنید. با سلیقه خود رنگ های مختلف را در كنار هم بگذارید و هدیه خود را بسیار خاص كنید.

برای آشنا شدن با رنگ بندی و چرخه رنگ كليك كنيد.

با روان شناسی رنگ ها آشنا شويد.

فونت چیست

به مجموعه حروف هایی كه با یك استایل خاص در كامپیوتر نشان داده می شود فونت یا قلم می گویند. مثلا شما می توانید یك متن را با فونت نستعلیق انتخاب كنید. به همین سادگی متن شما شكل و شمایل نستعلیق به خود می گیرد. ویژگی دیگر متن ها در عكس نوشته سایز قلم یا فونت است. شما می توانید نكات مهم تر را بزرگ تر و نكات كم اهمیت تر را كوچك تر كنید. هم چنین می توانید متن خود را به رنگ دلخواه در آورید و سلیقه خود را به رخ مخاطب بكشید.

برای مشاهده نمونه عكس نوشته های تولد كليك كنيد.

فونت یكی دیگر از نكاتی است كه در عكس نوشته اهمیت بسیار بالایی دارد. می دانید كه فونت های مختلف می تواند حس و حال های متفاوتی را ارائه دهد. اگر می خواهید به یك فرد رسمی یا فردی كه با آن چندان صمیمی نیستید عكس نوشته هدیه بدهید به شما پیشنهاد می كنیم كه از فونت های رسمی مانند فونت زر یا فونت تیتر استفاده كنید. حالا تصور كنید كه برای شخص صمیمی تر یا عزیز تر می خواهید عكس آماده كنید.  به همین راحتی می توانید یك هدیه بسیار شیك و جذاب برای شادی های عزیزان تان آماده كنید. نكته مهم این است كه تمام مواردی كه در عكس نوشته های شاد می توانید استفاده كنید به سلیقه خودتان است.

عكس نوشته

تكنولوژی نیز موثر است

نكاتی كه گفته شد همه نكات گرافیكی و فنی بودند. نكات دیگری نیز وجود دارد. مانند راحت بودن انتقال عكس. در عصر امروز كه تكنولوژی همه جا را فرا گرفته است شما با چند حركت ساده می توانید عكس نوشته را برای فرد مورد نظر در هر جای دنیا ارسال كنید. روش های مختلفی برای انتقال وجود دارد. شما می توایند عكس را برای مخاطب خود ایمیل كنید. می توانید از طریق نرم افزار های مختلف مانند تلگرام، واتس آپ ، سروش و یا هر نرم افزار دیگری عكس را ارسال كنید.

یكی از رایج ترین نرم افزار ها برای نمایش عكس نرم افزار اینستاگرام است. بسیار واضح است كه می توانید عكس نوشته خود را با یك متن بسیار زیبا برای مخاطب خود در صفحه شخصی اینستاگرام بارگزاری كنید. با این كار هم مخاطب خود را شگفت زده خواهید كرد و هم سلیقه خود را به رخ سایر دوستان تان می كشید.

عكس نوشته

هم چنین می توانید به روش سنتی آن ها را چاپ كنید و به شخص مورد نظر هدیه دهید. از قدیم این روش كم و بیش استفاده می شده است. می توانید در عكس سفارشی خود از عكس مخاطب خود استفاده كنید و سپس آن را چاپ كنید. بدین ترتیب هم متن هم عكس شما در یك قاب قرار می گیرد و آن را به شخص مورد نظر هدیه می كنید.

برای مشاهده نمونه های سالگرد ازدواج كليك كنيد.

هم چنین می توانید برای روز های مختلف،‌ روز مادر،‌روز پدر،‌ تولد یا هر روز خاص دیگری كه مد نظرتان است عكس نوشته تهیه كنید. بسیار زیباست كه ایام خاص مانند تولد ها و یا مناسبت های خاص را به عزیزان مان تبریك بگوییم. یكی از روش های نوین تبریك تهیه یك عكس نوشته شاد است. با این روش می توانید روز های خاص خود و عزیزانتان را بسیار زیبا جلوه دهید.

یكی دیگر از مواردی كه برای عكس نوشته ها مزیت به حساب می آید سهولت سفارش است. شما به راحتی می توانید سفارش یك عكس سفارشی بدهید. متن و عكس مورد نظر خود را به تیم ما اعلام می كنید و تمام. واقعا فكر می كردید كاری به این راحتی انجام شود. پس از دریافت این اطلاعات توسط شما، تیم ما شروع به ایده پردازی می كند. در اسرع وقت و یك زمان بسیار كوتاه عكس سفارشی شما آماده می شود و به شما تحویل داده می شود.